wtorek, 24 lipca 2018

Pienta aloesowa sklapciałej ladawicy



Wyglont muj jest taki super rze wasz tosie chowa
Tu was boli kobity pienta aloesowa
jak sklapciale ladawice se wy wyglondacie
a urody mojej pienknej to mi zazdraszczacie

a was boli jeszcze bardziej wy durne facety
Brac mie rze wy niemorzecie niechce was niestety
a muj facet to codziennie ze mnoł wszysko morze
słysze jak z roboty idzie wezne sie połorze.

A nie... znuw do loduwki poszet od razu. Kiełbe źre. Obiat niema, bo czekałam na niego cały dzię pszeciesz. No a ja chce szypko pieńcetplusa mjeć. A on poszet dzieś.... no co jest...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obiatki dziecziaczką nie jatką

Cozrobić dzieciaczką niejatką By jedzonc dały ra doś matką Co robić mam im na obiatki Bynajmjej to straszne nie jatki Po mysuw wkuł...