piątek, 28 września 2018

Wracaj spowrotem Pjoter




- niezostawiej mje !!!1!11! pszeciesz kocham cie !@!!
teras tu cierpie, lerze i kwicze 1!!1!
tylko misie o światczyłeś a jusz mi łoś tom zniszczyłeś
dla pierszej ktura ci dała wziełeś i mje zostawiłeś

- nie, niedała mi, gupia zato ty!
jak mam muwić ci: weś jusz niepisz mi
rzałuj bo ona jest leprza, ty robisz w ch.ja jak wiepsza
jajom kacham i zniom bende, a twuj ryj niech sie niewpiepsza.

- Pjoter! a muwiłeś rze nie jesteś taki! Jakby ja wiedziała toby pewnie dała. Skont miałam wiedzieć? A z Rychem, to wypadek był. No sorki, nie? A tytomje od razu wdupe kopłeś. Wracaj spowrotem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obiatki dziecziaczką nie jatką

Cozrobić dzieciaczką niejatką By jedzonc dały ra doś matką Co robić mam im na obiatki Bynajmjej to straszne nie jatki Po mysuw wkuł...