piątek, 16 listopada 2018

Czy sont obnirzy alimędy?



Problem jest nie byle Jaki, płace byłej na guwniaki
Noa znowom rzonom mamy dodadkowe czszy śmierdziaki
Po alkocholu niestety ras dostałem se pot niety
I spszypatkowom znajomom skączylim ciąszom balety

I w potrszasku jestem stont, pytam cotesz zrobi sont
Alimęty chce nastempna a ja niewiem wzjońść mam skont
Czy z małlenstwa popszedniego sont obnirzy alimęty?
Bo guwniaków nar.chałem jak dzban jakiś pierd...ty.

Prosze wienc o pomoc bo w potrszasku jestem i niemem skont wzjońść a pszeciesz jeszcze nieras naru...am. Ico wtedy beńdzie? A wszysko pszes alkochol... Noi jake piencetplus sie mi wmoim pszy patku nalerzy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obiatki dziecziaczką nie jatką

Cozrobić dzieciaczką niejatką By jedzonc dały ra doś matką Co robić mam im na obiatki Bynajmjej to straszne nie jatki Po mysuw wkuł...