środa, 28 lutego 2018

Sie odwarzyła






Szukam ja dlamje znowujsz nowego faceta
co moge sie ja stanońć jego nowa kobieta
weźnie ą mje po koha i mnom zaopieköje
i wystarczy rze comiesionc usemkie skasuje

Stabilny ą ma ruwniesz tesz być finansowo
I kapcie co nie śmierdzi to obowionskowo
Odwarzyć wstawić zdjeńcie sie tutej ze chciałam
Chociasz som tu zazdrozne ko biedy słyszałam.

wymuk: ponat trzterdzieści lat, mołdry, wy krztałcony, naj lepiej z własnom firmom, mósi kohać moje koty, pszy stojny a tak to niemam durzych wymagań. Bes prawojazduw niepisać. Samochut tesz obowionskowo BMW lup Mer sedes rzebymi zjakimś pasatę niewyskoczył. Bo w styt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obiatki dziecziaczką nie jatką

Cozrobić dzieciaczką niejatką By jedzonc dały ra doś matką Co robić mam im na obiatki Bynajmjej to straszne nie jatki Po mysuw wkuł...