piątek, 8 czerwca 2018

Pełna dźwienku pozna mełszczyzne



Mełszczyzne prawdziwego oras tesz ućciwego
poznam ale z profilem wpierw se lukne na niego
pełna dźwienku brunedka co lubionca zabawe
oras bryki z wypasem rzebyś se zdawał sprawe

mam ja lat jusz ze dwajścia a ty to obojentnie
warzne by sie nam rzyło na wypasie majentnie
jak anons cipa suje zostaw tutej serduszko
a jak chajs mi sie zgodzi bendzie nawet i uszko.

do szkołuw to pszeciesz nie pujde boto srataczasu. A do pracy mje niechcom. Alata i poczeby swoje jusz mam. Rodzice muwiom rze jesten pasorzytem i mje chcom wywalić. Niech mje chtoś wkącu weźnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obiatki dziecziaczką nie jatką

Cozrobić dzieciaczką niejatką By jedzonc dały ra doś matką Co robić mam im na obiatki Bynajmjej to straszne nie jatki Po mysuw wkuł...