środa, 27 czerwca 2018

Przepaniom makijasz zryja spłyną



Jesu ukwial na dwoze czlowiek sie wkużyć morze
Ja rze se twasz maluje a inna niepomorze
Czlowiek siepoci stego i bardzo jest nie milo
całom mje zapociło a zryja mi rozmylo

Glupia baba niepowie a tylko cieszy jape
cale miasto jak potwur jehalam se na gape
cienzniczki i gwiasdeczki o mordy dbajom ruwno
A mi spadla opinia i ryja mam jak guwno.

Czeba być zwykłom gnidom rzeby widzonc dziewczyne w poczebie nic niepowiedziec. Karzdemu sie morze ryj spocic. A s kont mamwiedzieć rze mi tapet zmyło. W styt. Nikt niepomuk rze mikijasz, a muk.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obiatki dziecziaczką nie jatką

Cozrobić dzieciaczką niejatką By jedzonc dały ra doś matką Co robić mam im na obiatki Bynajmjej to straszne nie jatki Po mysuw wkuł...